Lai nebūtu jālabo kļūdas, vispareizāk un vienkāršāk ir apdrošināšanas atlīdzības procesu pareizi vadīt jau no paša sākuma.
Piemērs praksē:
- Pēc klienta lūguma esmu ieradies pie tikko degušas ēkas (pat ugunsdzēsēji vēl nav aizbraukuši).
- Izvērtēju situāciju kopā ar klientu un iepazīstos ar apdrošināšanas līguma nosacījumiem.
- Izstrādāju apdrošināšanas atlīdzības saņemšanas darbības plānu.
- Uz pilnvaras pamata pārstāvu klientu komunikācijā ar apdrošināšanas kompāniju. Sazinos ar apdrošināšanas kompānijas atlīdzību speciālistiem.
- Noformēju atbilstošos dokumentus un norunāju tikšanos objektā ar apdrošināšanas kompānijas ekspertiem.
- No klienta puses organizēju uzticamu ekspertu.
- Uz vietas objektā ar apdrošināšanas kompānijas speciālistiem un ekspertiem, kā arī ar klientu un mūsu ekspertu izvērtējam objektu.
- Izstrādājam tālāko rīcības plānu.
- Palīdzu apdrošināšanas sabiedrībai ātrāk sakārtot atlīdzības lietu, lai klients būtu apmierināts.
- Klientam sniedzu regulāras atskaites par procesu gaitu un rezultātiem.